CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, July 14, 2009

sibuk sangat2.....!!

salam... "bosannya minggu ni..." ha...2 je la yang asyik aku ckap wat mse skrang...mne xnye... last2 sem ni aduhai...bertimbun keje nk kene wat...itula...inila... emm...sabo je la... arini aku sbuk wat assgmnt indivdual.. ni lg ar tension, yela...kena wat jurnal lak 2...!! aduh...mne la aku tau sgt...dia pnya jurnal 2 xnk plak pnjang...18 pge, suh plak wat summary..stu pge 2 dah la ada dua colum..nk kena baca ag..."jurnal service marketing"... penin...penin... klu stu jurnal aku xksh...ni ha...kena 5 jurnal lak...MAK...!!!! tOLONG...!! huhu... ha...tgk...kan dah membebel je aku ni...wat keje skit je dah merungut...xpela...lepaskan geram je pn...hee...

aku jarang tul la dpt jenguk n isi kekosongan kat blog ni...sori ye cayang...aku mmg bz sgt2..huhu.. tgk je la smlam kan...aku, ijan, asif n jamal habiskan mse kat libry dr kul 11:00am smp la kul 6:00 bermakna kata smp libry tutup la...ktorang wat assgmnt group...sib baik mini project je..klu big project...nangis agaknya nk wat...pape pn smlam siap gak la keje ktorg 2...penat2 wat smlm, berbaloi gak la dpt setle sehari je...thanks ye...sayang kat korang sume mmmuach.....

mujur ari ni kelas xde...klu x, mmg amik pluang la xg kelas coz nk stle gak keje ni..jurnal anta sok dah...mmg bertungkus lumus aku nk kena wat ni....relax lia...dont gopoh2...huhuhu.... k la...jap ag nk kena g print lak jurnal ni... nnt ada mse aku jenguk lagi k...salam sume........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok