CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, June 13, 2012

Cinta Terakhir aku

Allah sahaja yang Maha Melihat lagi Maha Mengetahui segala ape yang tersirat dan tersurat dalam diri aku...aku hanya perlu berdoa dan terus berdoa untuk masa akan datang..Alhamdulillah aku diberi segala nikmat dan kebahagian dalam diri sekarang...masa semakin mematangkan aku dengan segalanya...:))

4 Mei bersamaan 12 Jamadilakhir, aku telah disahkan menjadi isteri kepada seorang lelaki bernama Kamarul Azman Hassan...ikatan yang sah itu telahpun diijab kabulkan oleh ayah aku sndiri...Alhamdullillah segalanya berjalan ngn lancar...

entry kali ni aku nk kongsi dengan u ols semua suasana akad nikah yang berlangsung pada hari tersebut...:))






Berdebar-debar pulak rasenye time ni...gemuruh...mula2 tak feeling pon...bila dah dengar je orang-orang dok bincang sebelum akad...pergh...peluh lak tak benti tuh huhu.....












muka incik abg ni boleh tersenyum lagi tuh...hakikatye tangan dah sejuk sangat kan...hehehe... terima kasih abg terima syg seadanya...terima kasih terima syg untuk hadir menjadi penyeri abg......luv u abg... :)







yang ni plak part penyerahan duit mas kawin..malu punye pasal, kamera pon tak pandang hehe..


yang ni pulak part sarung cincin kahwin...mmg supprise sebab incik abg ni tak bagitau pon dia ade belikan...sekarang dia dahpandai cari saiz...wpun syg tak tau bila abg beli tapi syg hargai segalanya ni...terima kasih abg....




 ni memang candid punye gambar...peluh aku tak benti-benti kuar...malu ngan incik abg, malu gak ngan photographer reramai tuh...kesudahannye jadi la pic cam gini hehe...




yang ni aku rase paling nice picture...aku tau walaupun aku keanak-anakan, tetapi dia sudi terima aku seadanye...walaupun muka aku cam dah berusia dia tetap tak kisah dengan semua tu...aku bersyukur dia banyak memahami aku...mungkin sebab perbezaan usia yang terlalu jauh..aku harap sangat hubungan ini kekal selamanya hingga akhir hayat aku...dialah cinta terakhir aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok