CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 14, 2012

Hari ini Dalam Sejarah

5 May 2012...aku dihiasi ibarat Princess Mia, cantik bak bidadari (perasan mek ni haha)...persiapan yang disediakan memang sangat-sangat aku hargai...kecantikan dari segi solekan, andaman dan pakaian sangat-sangat aku teruja...segalanya buat aku terpegun ibarat aku melalui fasa mimpi yang sangat indah...mahu saja aku mengulangi saat-saat bahagia itu...wallaweehh....:D

ok...ni picture aku before and after makeup...tgk je la..sememeh je muka aku tuh haha


ni jugak adalah hasil tangan SentuhanKay... dari zaman orang lain lagi aku memang nak akak ni makeup... sangat puas hati tuh hehe

tengok je la...haish...tah ape tah aku suke sangat picture ni heheh



dengan merah dipipi membuatkan aku rase cam merah padam je...but it's so nice ok

hah..! bulu mata tuh jangan main-main...double ok...aku kan tak berapa ade bulu mata...so dia pon lebatkanlah bagi pihak aku...:p

baju ni aku sangat suke...hakikatnye nak kaler gold jugak cam kaler samping tuh kat bahagian dalam, tapi tah cam mane boleh jadi gold muda-muda krim cam gitu...nway ianya menarik jugak...:)

pape pon aku tetap nak cakap crown yang aku pakai tuh cantik...siyes macam princess je aku time tuh...hahah...*padahal orang lain tak cakap pape sangat pon kui3...


ok...done...cukup tuk picture aku je...nanti aku sambung ngan picture family ngan incik abg aku lak k...daaaa....:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok