CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, June 23, 2010

LaGu PiLihAn aKu..~~

Lirik Lagu – Warkah

OST Sindarela
Lagu: Chot Ali Lirik: Chot Ali/Bahri Uma

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

>> masih melekat dalam ingatan aku..lagu ini pernah dimainkan oleh si dia dengan gitarnya buat aku... Dia msih mngingati lagu pilihan aku ini...dsbbkan itu, lagu ini aku jadikan sbgai bckground muzik wat blog aku...Luv u so much...aku msih ingat lagu ini mnjadi pilihan kami sblm aku bersama dngannya lagi...skrg untuk lyric yg terakhir aku cuba mngubahnya..."aku xkan melepaskan mu" cinta kita akan terus bersama selamanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok