CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, September 20, 2010

Buat Sementara Waktu

salam Pembuka bicara....

Kali neh aku mohon ampun, mohon maap atas beberapa masalah teknikal wat laman blog ku ini... buat sementara waktu aku biarkan blog ini berada dalam keadaan 'silent mood'...mgkin mse akan datang aku akan biarkan lagu2 berkumandang semula di laman ini...ada beberapa sebab yg membuatkan aku lakukan sebegini..pape pn ini xbererti aku juga akan mendiamkan diri...cuma aku mengambil mse untuk memenuhi ruang ini...skrg mseku agak sbuk dan mgkin tidak seperti bulan2 yg lepas aku seringkali memenuhi ruang ini...ade mse, ade ketikanya aku perlukan ruang utk beristirehat..tenangkan diri...mencuba cari lebih ketenangan...


cukup setakat ini shj entry dariku...jika ade ruang lagi akan aku penuhi sedikit demi sedikit bicara disini buat tatapan kalian...(6_6)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok