CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, September 1, 2010

kad raye buatan sendiri heheh..


Akhirnye...!!! berjaya gak aku siapkan kad raye yg direka khas oleh cik tangan neh sndiri sementara menantikan waktu tuk tdo....hehhe.. puas hati gak aku ngn hasil yg xbrp nk kretif neh..(^_^)..pape pn boleh la tuk aku tujukan or kirimkan wat teman-teman, sahabat handai n rakan seperjuangan aku kan..=p

so, ni la kad raye gediks dariku wat semua..^_^


tada...!!


chantek kan?? hehehe...poyo lebih aku neh...^_^




memandangkan lagi beberapa hari nk raye neh aku mohon ampun dan maaf buat semua yg mengenali diriku neh...xkisah la kenal aku dalam keadaan cm ne skalipun baik ke, buruk ke, jahat ke, ni la aku...aku cube jd yg terbaik wat org2 yg mengenali diriku ngn cara yg xbaik, n aku cube jgk tuk brubah wat org2 yg suke pndang serong kt aku...n yg cukup mengenali diriku, aku pn nk mohon ampun n maap la ek lau selama bergurau bersenda neh aku byk wat ko org tacing ngn aku...tp aku harap korg lebih mengenali diri aku neh selama perkenalan kite k...pape pn aku terima segala ape tanggapan org wat ku...ye la, setahu aku xde la plak org yg aku penah jumpa selama neh kudus je kan...ade gak yg bermasalah.xbesar pn, kecik 2 mesti ade gak la buruknye dimata org lain kan...aku sedar, aku hanyalah manusia kerdil yg diciptakan olehNya penuh dengan pelbagai ragam dan kerenah, perangai yg xberapa nk baik di mata khalayak ramai huhu...tp xsemestinye kite xleh berubah kan...ade msenye tguran dari org kite patut amik ikhtibar n pengajaran wat diri kite yg lemah neh...

ok la...pape pn selamat menyambut hari raya Aidilfitri buat semua umat Islam di seluruh dunia...semoga kedatangan Syawal pada tahun ini akan memberi seribu makna dan kenangan buat semua umat Islam..salam hormat n salam syg dari aku buat kalian...mmuuaahh...(^_*)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok