CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, September 26, 2010

KOC wanita…. Hanya untuk wanita…!!


Kisahnya bermula sewaktu perjalanan pulangku ke kg baru2 ni… di stesen penghujung komuter yakni Batu Caves, aku memulakan perjalanan untuk pergi ke perhntian bas di titiwangsa... pelbagai keletah, pelbagai kerenah manusia sepanjang perjalanan ku ke putra… sudah di beritahu dn sudah diperingatkan kepada semua terutama rakyat Malaysia dan semua penduduk di Malaysia…

“KOC HANYA UNTUK WANITA!!”. WANITA SAHAJA SEPANJANG MASA. Memberi keselesaan kepada kaum wanita… tapi…..ada lagi yg masih xtau…mgkin juga buat2 xtau untuk sengaja mengambil peluang duduk bersama2 wanita…sudah ditegur tetapi masih lagi endah xendah dengan teguran orang ramai… apa yang aku lihat, ape yg aku perhatikan selama aku menaiki kenderaan awam ini, ada juga diantaranya buat2 xpandang dengan signboard yg telah diberikan… kebanyakannya warga asing… tgk saja la…

tp mustahil bg mereka utk tidak memahami symbol dan juga perkataan yg tertera kan…setahu aku semua jenis bahasa sudah diletakkan dan mustahil untuk mereka tidak faham walau satu bahasa sekalipun… atau mgkin mmg mereka sengaja buat2 xfaham…huh…! Kadang2 buat penumpang wanita lain rse nk marah je ngn tingakah laku mereka ini.


Sampailah satu situasi time aku naik ari 2…ade sorg makcik ni mmg betul2 bengang bler ade yg xmngikut arahan…aku Cuma tgk sahaja…aku nk bersuara takut lak..ye la time 2 aku sengsorang lak kan huhuhu….setiap kali ade yg masuk je musti makcik 2 tegur…lagi2 klu org asing msti dia tunjuk signboard yg dah tertera kat dinding2 gerabak 2…tetiba situasi yg agak kelakar pada aku n pada yg lain bila terjadinye kes makcik menegur seseorg……
“hish..xreti baca ke budak ni?” smbil makcik 2 pandang xpuas hati
Dengan segera makcik 2 menegur “nak..KOC ni tuk wanita je…ank cuba bace kt cermin 2” budak 2 dah merah padam, tp still buat xbpe kisah..
Tetiba time makcik 2 nk ckp lagi bdak 2 bersuara “makcik…sy ni pompuan la… nk tgk ic ke??” uik?? Terpana jap aku tgk situasi 2…sungguh…aku sndiri pon xcam n perasan…aku mati2 ingat dia 2 lelaki…sbb aku tgk xde pun ***** huhuhu…
Makcik 2 terus diam n keliru….yg lain ade gak yg dok sengeh2…aku lak….aku xtau nk kata ape dah hihihhi…'2 la makcik, suka sngt tegur xtentu pasal..' huhu(^_^)
*moral of da story = **********************…=p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok