CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, January 15, 2011

Peberet Tiramisu

tiramisu kek...

selamat sejahtera tuan2 dan puan2 sekalian...bertemu kembali kita dalam rancangan yg diberi nama "resepiku resepimu jua" ahahaa....

pe kes aku dok ngarut xtentu hala neh..ehehe...ni akibat dari aku dok layan ceter syok pepetang 2 la..."tiramisu" aksi spontan pelakon2 2 mmg menghibur kan la lagi2 si piere andre 2 (betoi ke eja neh?)...ape2 je la...hoho..ade aje mende yg leh wat aku ngn akak aku dok gelak hehe.. ok2 kali neh aku xde pe sgt nk story...cuma tntg kek...sedap semacam...tggu peluang suh kadah buat je ni..(^_^)
aku...?? aku bkn xpandai wat...cuma xde mase nk bg tumpuan sepenuhnye wat mse skrg tuk mencube...bg saudara dan saudari sekalian, kt sini aku ade sertakan sekali resepi yg indah dan istimewa buat anda semua...Tiramisu kek.... harap anda semua dapat mencube...n klu dah cube jgn lupe...ulur2 la sket k..ahaks..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok