CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, February 19, 2011

aku dan kamera

monink...!!! pagi yang penuh ceria, pagi yang sgt sejuk juga dipenuhi kabus sepanjang perjalanan aku ari ni.. masuk ari ni dah 3 ari muke aku basah kne wap2 kabus...hilang habis smua mke up aku hohoho...xpe la, pape pn muke aku ni dapat gak la rse sentuhan kabus kan..org tua2 ckp kabus ni narnya bgus tuk kecantikan...lau korg xcaya, korg g kumpul kabus2 2 pas 2 try sapu kat muke...2 pon klu korg dapat kumpul la kan...:p

entry kali ni aku nk story sket pasal minat terbaru aku yg mungkin akan aku kembangkan sayap ni smp berjaya...mengenai "aku dan kamera"....aku tau aku masih mentah tuk bidang cm ni...tp lau aku berusaha keras, satu masa dan ketika aku bleh terbang jauh sejauh helang di angkasa.... aku kne buktikan bhwa aku juga ada sedikit kebolehan yg dah aku cungkil sedikit demi sedikit dengan menggunakan jarum peniti...lelama nnt akan aku cungkil mengunakan bahan pencungkil berkuasa tinggi..InsyaAllah...klu betul ini jalan aku, aku kne usaha tnp segan silu..(^_^)

berkat daripada kamera hak kepunyaan abg Long aku, aku akan pastikan aku boleh mencapai matlamat ini..belajar daripada bawah itu penting..wlpun masih xmempunyai bahan2 yg secukupnya, aku masih boleh gunakan kebolehan dari segi peng'edit'an..xperlu lah dimulakan dengan model2 yang terkenal...cukuplah dengan majlis2 perkahwinan, kecil2 dahulu...bakat tidak kira tempatnya kan...?? so mna2 saja kita boleh cungkilnya..

klu ikutkan hati aku, aku ske sgt picture tntg keindahan alam, kedamaian, kemesraan, keseronokan, dan yang paling aku ske tntg kecantikan...aku sbnarnya ske tgk pompuan2 chantik....***** hey...!! xbermakna aku dalam kategori yg cm gitu ok..!! aku ske tgk pompuan2 yg pandai bergaya...means xpenah malu tuk mulakan sesuatu hal..tp...aku xske lak yg jenis make up tebal sgt...nmpak semcam lak...yg natural...muke2 asli cm gitu aku ske...and especially actor dat i'm very2 intrested is Lisa Surihani n also Heliza Helmi...4 me, they are so beautiful.. lau yg free hair ke bertudung ke mmg xde org lain la lekat kt ati aku ni selain dorg dua..hehe..

bler aku ingt balik ceter Lagenda Budak Setan (yg movie pny bkn drama) pic2 yg kunun di-snap oleh farid kamil...chantik kan? lisa pny pic mmg cntik...mgkin kamera yg berkualiti sebegitu dpt bg impak yg cukup berkesan.. dan pada aku lak lau xde kamera sehebat itu jgn berangan nk jdik yg terbaik..ade lagi pic pada aku yg chantik jugak daripada FotoChinta.. dia ni byk amik gambar perkahwinan n gambar ank dia...wktu jmpa dulu nmpak cm biasa je...tp bler dah kuar pic dia...wah..! aku teruja nengok pic kawen k.sila...ngn sticky album yg cntik...mmg puas hati...

wo..! wo..! dah2 ceter pasal kechantikan gambar ni je mmg xhbs ehehe...and sbb itu la jgk aku adakan satu bhgian photo_alia dalam blog aku ni...dari smasa ke semasa aku akan cube update mana2 photos yg dah disnap oleh aku... semoga ape yang aku impikan ini akan jadik kenyataan...hobi aku ini mgkin akan memberi aku satu peluang utk aku cari side income dizaman anak dara ini huahuahua...(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok