CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, March 23, 2011

air oh air

air oh air...knp engkau xde..??huhuhu...

kejadian berlaku jam 9pg td di hotel tempat aku keje...lori JBA dah dtg....col sne sini tny bler air nk msuk tp dorg lngsung xdpt bg jwpn...adush..! guane?? aku ni keje kt hotel...lau kedai2 alat electronik ke, kecantikan ke, buku2 ke, leh la tahan lagi ngn masalah cm gini...tp lau hotel mmg xleh nk wat pe la...terpaksa kanselkan semua tempahan....bler ditanya kt org2 berkenaan air ni bler akan mula wujudnya air....dngan mudah dan ringkat jwapan dorg....'myb 3, 4 bulan lagi'....vahvahvah...senang sunguh bg jwpn cenggitu...aku tercengang...leh jalan ke hotel ni lau 3, 4 bulan xde air...? gler pe...huhuhu

ape narnye masalah dorg ni....? pas sembang pny sembang ngn pakcik2 air ni, dorg pn ckp upenye ade tangki mendap dsebbkan tanah runtuh...so amik mse 3, 4 bulan nk baiki...huh...stress aku tau...sib baik la hotel bwh jagaan aku ni masih ade lagi dua bijik kt seberang sungai sne...kirenye ade lagi la kan sumber air kt sne...so org2 yang wat tempahan akan di transferkan ke sne je...eheheh...sian tol staff aku kt dua hotel sne, xpasal2 hotel sne dipenuhi org je tiap2 ari...kih3.. yg kt sini pny staff lak pe citer? senang lenang la just jaga keselamatan hotel ni je...org xde, barang2 hotel je ade..ehehe...

aku lak? ingtkan leh enjoy rest gak...tp lupe ade dua bijik lagi aku kne dok tinjau tiap mase dan ketika ahaha...xpe2 wpun cwngn 2 kecik je tp amat berguna wat guest2 yang kechewa ngn keadaan kt sini...dalam kesebukan aku ni tetiba aku teringatkan seseorg...seyes...aku bebetul rindu dia...xpe la...aku tau sbuk ni lagi baik dari aku dok pikir dia terus menerus kan..mgkin ni akan wat aku lagi rapat ngn dia...aku bkn xnk terus berharap n terus2 bg harapan, biarlah keadaan menetukan...pape pn aku tetap rndu dia...biar la ape org nk kata...yg aku tau, hati aku masih ade dia...cuma aku perlukan mse tuk hilangkan dia lau dia xperlukan aku lagi...

***********
sentap jap

k la...msuk hari  ni leh dikatakan tiap2 mse aku akan merayau2 di seluruh bandar lipis ni...buleh dikatakan org dah kenal dah ngn awek bju putih oren naik scoot merah ni kui3...jap agi kne g Hotel 2 bijik 2 pulak...kne tgk keje2 dorg...byk lagi urusan yg kne wat...sok lusa acara briefing dorg lak...keje...keje...n terus ngn keje...

wallah....aku pn dah hbs ngn point2 briefing ni td, so skrg aku kne out...pape pn smpat gak aku dok berbloging jap ehehhe...rindu nk mengayat  sbb 2 jadik cm gini...k la...aku chau dulu....daa....(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok