CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 23, 2011

A new Baby soon...

"i will have a new baby soon" tersenyum lebar aku waktu 2...(^_^)

nk dijadikan cerita.....

Pada 19 June lepas, aku rse ade sesuatu yang x kene ngn diri aku, xtau la knp...mndi xbpe nk basah.....tido xbpe nk lena....makan xbpe nk selera...mungkin alahan aku pada "pembawakan" tersebut... aku rse xsdp ati...duduk pon serba xkena...nk buat macam-macam ade je yang xkene... jalan ke kanan sakit...jalan kekiri pon sakit...."teruk jgk mcm ni" ngomel aku sndiri...huhu.... dah la ari 2 aku ade wat photoshoot tuk member tunang...serba salah sebnarnye aku nk g sne...xg kang sian plak dia...last2 aku kuatkan semangat melangkah gak masuk ke kereta drive ke majlis tersebut...hbs je majlis dlm kul 2 ptg aku balik dlm keadaan yg serba xkene lg...Siti mak pon naik heran ngn tingkah laku aku hari 2...suh mkn penadol telan sebijik dua aku xbpe nk mkn...tah la...aku mmg sejak azali ni mmg susah nk mkn ubat...menunjukkan dah berguni2 ubat doc bg kat aku, aku wat xtau je...huhu

bila tibe wktu mlm badan aku xbpe nk shat lagi...abg long aku dah roger mintak tlg turun opis tuk settle kan beberapa kerja dia...aku mintak dgn dia biar wat kat umah je...aku xsnggup nk g keje dlm keadaan cm ni...at least lau kat umah aku leh la dok ngadu kat Siti mak lau skit...~~ kepala aku lak dok pikir satu hal...sok dah senin, hari yang paling aku xske sbb aku dah kne mulakan kerje huk3...aku cdang nk puase, tp xboleh sbb kesihatan aku x mengizinkan segalanya...hurmm... pas siap keje mlm 2 aku rest la dngn secukupnya...

soknye aku msuk keje...dah la keje aku bkn dok diam dlm opis je...kene running ke sana kemari nengok hotel2 yang seangkatan...aku amik mse kejap je tuk jenjalan tgk semua 2...pas pd 2 aku dok lepak kt bilik menahan rse xsedap badan aku 2...mkn tgh ari aku pon agak mengecewakan diri aku..aku cdang nk g klinik dah...tp terpaksa ditangguhkan sbb kerje aku berlambak..aku mls nk tangguh ari soknye...aku stlekan dulu keje aku...

soknye 21 june aku buat keputusan tuk g ke klinik jgk...makin lama makin xbpe nk ok sakit aku ni...aku risau gak klu2 ada sesuatu dlm bdn ni yg dah wat aku xtentu arah... bila dah msuk waktu petang, aku dah free skit, amik time off g klinik wat pemeriksaan...berdegup2 jantung aku tuk tunggu turn masuk ke bilik doc terebut... org yg ade kt klinik asek dok pndang aku je...tah pape..heran aku...

tiba masenye aku pny turn masuk bilik tersebut...di tanya doc aku cuma jawab xtau...sakitnye lain mcm je...doc pun suh aku baring...diperiksanya satu persatu...aku agak x keruan time 2...nurse yg ade kt situ pon tgk aku lain mcm...pas pd 2 doc pon suh aku bangun....tetibe dia ucapkan tahniah... aku heran lagi....aku tny doc;

aku   : cm ne doc? dapat kesan x? sakitnye lain mcm je...
doc   : awk jgn risau...mgkin pembawakan baru tuk awk, itu sbb awk jadi cm ni...
aku   : err...maksudnye..? sy nk dpt baby? wahhh...xsngka lak...
doc   : ye...betul la tekaan awk 2...pas pd ni jga elok2 sbb yg baru ni slalunya akan jadi masalah klu xjaga
leklok...
aku   :  baik doc, terima kasih ye...pas pd ni sy jg leklok, nk gak tgk "dia" membesar ngn baik
doc   : ok, pas ni amik ubat yg sy bekalkan 2 ok...mkn ikut sukatan yg diberi...

aku pon kuar dr bilik 2 tersenyum lebar je...pas amik ubat, aku pon kirim SMS kat kengkawan aku...aku ckp xlama lg aku akan dpt baby...semua pakat terkejut...spe bapaknye?? semua dok tny...aku ckp aku la ibu ngn bapaknye...hihihi....Gigi bongsu aku ni akan tumbuh xlama lagi ngn baiknye lau aku jaga leklok...berdenyut-denyut rse kt gusi ujung ni...ni sbb pembawakan baru 2 lom muncul lagi...bak kata doc..."jaga la leklok"
baik doc...demi baby baru ni sy akan jaga dengan elok...huhuiii...(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok