CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, June 10, 2011

pernahkah korang terfikir..

salam buat pengunjung setia wilayah ini...terima kasih wat anda yg xjemu2 ngn ceritera aku kat sini.. aku hargai kesetiaan anda wpon kadangkala aku xtau siapa gerangan yang menjejakkan kaki ke wilayah ini...^_^

entry kali ni cm pelik skit bunyinye..maksud yg mendalam tp hakikatnye xde la dlm sgt pon eheheh.. ape yang aku rse aku penah wat, aku nk kongsi sama ngn korg...ada kalanye perkara yg aku wat ni ada samanya ngn indivdu lain..kadang kala aku je syok sndiri ahahaha...ok2 ni mengenai ceritera @kisah hidup di alam fantasi...

xkesah la org nk ckp ape pon...ini cerita, aku yg punya haha..dalam sesebuah cerite la kan, antaranya cm novel ke, filem ke, drama ke, cerpen ke...korg penah x terbayangkan sesuatu...? sesuatu yg cm ne ek? ha..meh sini aku bwk korg ke alam fantasi aku :) sesuatu yg luar biasa...xsemua org cm aku....aku klu nk rse feel dtg ngn lebih mendalam kat diri ni, aku akan bygkan watak heroin itu adalah aku...korg penah x?? errrkk..! mgkin korg nk kata aku perasan...tp klu aku xwat cm 2, aku xkn dapat hayati sdalamnye citer2 yg ade 2 tau haha... itu jenis aku la...

ok la...xmau citer pnjng sgt..hehe...pada aku, aku ske bygkan aku berada di alam tersebut...walaupon hayalan, tp aku akan cbe hayati citer tersebut...yela...org2 sekeliling msti ckp aku ni tah hape2 kan...dah itu cara aku...ade aku kesah ke org2 nk ckp ape? hehe..cm citer skrg la...bak kata org ngah hot la konon...citer nora elena...ha..aku ske bygkan aku ditempat perempuan itu...wallah...! alangkah bhgianya beliau...bercinta selepas kawin...ade ke org cm 2? yep..! aku tau mmg ade tp xramai kan? kebnykan kwen atas sbb cinta...tp kekadang xde la yg kekal sgt pon.. klu yg kwen kerana pilihan keluarga msti bhgia kan...mmg la lambat bhgia...tp yg 2 la leh kekal selamanya...iye idok..? cm citer Nur Kasih gak la kan...:) ramai golongan makcik2 sbaya mak2 ayah2 kite dulu kebyakan atas pilihan keluarga...tgk...dorg kekal bhgia...pape pon yg pling utama restu kedua org tua...cm kte keje gak la...bler ade restu dr org tua ngn kerjaya kite 2, InsyaAllah akan lekat la kerje 2 ngn kite selamanya...:)


ok...lau bab bc novel lak...selalunya penulis akan imagined kat kite watak2 yg ade dlm citer tersebut kan? aku akan cbe bygkan watak hero tuk sesatu novel tesebut...selalunya yg lekat kat dlm kapla otak aku Aaron aziz, remy ishak, xpon sein ruffage hihi...(gatainye aku) ha...bler aku dah bygkn org2 seperti itu, aku akn cbe hayati citer tersebut dan  watak gadis/ wanita dlm novel tu aku letak la diri aku sndiri (pasan)... hahahaha...baru la ade kesan kat aku kan...lau aku bygkan org lain, aku xdpt la kesan dr ape yg aku bc 2...:p

pas ni korg msti wat cm aku gak kan...? ahahaha...tp aku pling ske citer Marimar la...biar la lme cm ne pon, aku snggup tggu sbb pelakon dia cntik dan hensom.. sergio...pergh...gagah perkasa 2...tinggi lampai, macho...aiyakk..! mak2 org pon leh tergoda lau dia romantik2 tau..(^_^) marimar lak cantik...dah la bijak, bkerjaya, haish..! mmg besh ar dia..aku nk jdik cm dia ar hehe...dolu2 dia merana sbb cinta...tp dia berusaha kuatkan ati dia...haish..! nape aku xleh jadik sekuat tu yek? amik mse tuk aku cbe wat cm gtu...sakit tau kne main...bler setia pon susah...xsetia lg la susah..

kesimpulan daripada ape yg aku ngarut td, aku cuma nk ckp yg aku ske berada di alam fantasi tersebut...jadik heroin dlm sesebuah citer n mula lah feeling smcm kui3...tp pape pon citer Nora elena skrg sgt best utk aku bygkan watak nora itu adalah aku sbb aku ske aaron aziz bhahaha...! :p

sekian saja dari aku tuk kali ini...slamat menonton (^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok