CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, September 22, 2011

Iklan TM-ManU~ Hebat La Kau Ramli..!!

(Sekadar Hiasan semata-mata)

Errkk..?? tetibe je kan aku letak tajuk pasal bola ari ni hapesal? dah la logo ManU besor kat sini.. ni tak de kene ngena ngan sesape ok...(^_^)V tak de la...ni ha, semalam aku tengah layan bola ngan abang aku kat umah nengok Malaysia vs Jepun petang semalam...sambil-sambil aku wat air kat dapur, tetibe aku terpandang siaran iklan kat TV...***speechless*** mak sangat teruja non..!! mana taknye, Malaysia tetibe ade hantar wakil seorang pemain ke pasukan ManU tau...agak hebat aksi nye kat padang dalam iklan tuh...Mantap...! haish Ramli...untung kau haha...tak pasal-pasal Si Ramli tu tetibe je terselit jadi pemain pakai jersi nombor 19 lak tuh...ha..korang semua perasan tak? meh-meh sini aku tunjuk kalau korang tak cayer..

korang layan la dulu video neh sampai habis kay...:))


ha...amacam..?? teresak-esak ayah Ramli terharu ngan si Ramli ni kan...hebat la beliau...hehe.. apesal selama ni aku tak tau Malaysia ade hantar pemain sampai ke peringkat cam ni..?? sengal kau ni Lia oii (padahal pasal bola pon aku tak tau pape) haha...disebabkan Ramli ni punya pasal, aku sanggup update story kat wilayah aku ari ni...(*sambil terpikirkan semalam, tersedak aku minum air waktu tgk Ramli ni hehe...) aku SMS kat member aku yang memang penyokong ManU pon tak penah lagi tengok iklan ni...tapi aku rase dia dah tengok kot semalam...itu pon kalau ade tayang banyak kali... ha, lau ade antara korang yang tak tengok pon leh la tengok kat sini ok...hehe..

ucapan tahniah dari aku wat Ramli...haha...

p/s: ini hanyalah iklan ok...kalau nak yang sebenar, korang latih la generasi muda ni biar jadi hebat seperti Ramli...amik kata-kata bapaknye ni bagi semangat sikit...kui3...

Salam Maju Jaya dari aku..Majulah Sukan Untuk Negara..:))

2 comments:

  1. silap ar rajagopal xmasuk skuad kebangsaan

    ReplyDelete
  2. betul 2...memang silap la..hehe...thnx pedamba Mawar sudi menjenguk ke sini..:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok