CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, September 20, 2011

Kalau Berani Cubalah..! hehe

wahh..!! obernye pic dia neh..:p
(tiada kaitan ngan tajuk ok)

hallu...!! bertemu kembali kite kat ruangan ni setelah aku melalui hari-hari yang memalukan kelmarin....(=_=)... Abaikan. Ok, memandangkan malam pon masih muda, aku nk kongsi sikit keseronokan dan jugak hiburan ngan u ols semua tuk hilangkan rase-rase mengantuk pada pasangan mata u ols tu ok..hehe...ni aku jumpa permainan yang diberi nama "syok sendiri"...tiada unsur kepercayaan yang terlampau, sekadar hiburan semata-mata tatkala kesunyian...ceewahh..! HAHA..(gelak besar lak)

korang mesti nak cube letiew...kan....? kan....? boleh je...aku syorkan kat korang supaya cube ye...TAPI INGAT..! ini hanyalah sebuah permainan sahaja...tiada kaitan antara yang hidup atau yang mati ok...jangan anggap ni adalah perkara yang benar terjadi di masa akan datang ok...ni hanya suke-suke je...(^_^)V

ok la ye.. untuk perkara ini, korang leh la guna sapa-sapa yang sanggup dipacarkan ngan korang.. untuk situasi aku ni, aku dah mintak ijin incik Nur Hasif bagi merealisasikan impian aku...aku nak letak mamat-mamat lain kang aku malu lak, ngan Nur Hasif ni tak pe...dia BFF aku...so aku tak kesah sangat la kan...haha... bak kata-kata yang beliau selalu guna "aku kan abang" haha...so ape je yang aku nak wat kat dalam wilayah aku ni dia tak leh marah and dia dah tak kesah dah ngan aku sebab dia pon tau aku ni mereng sikit kahkahkah (@_@)...maceh ye...:p

ni ha...narnye aku jumpa website yang cute ni kat sesuatu wilayah yang sangat fofular gak la...aku pon terpikir nak cube mende ni...cam menarik...korang lau nak cube leh klik kat web morphthing ni (sila klik tulisan kaler ni yer...lau tak klik, nanti tak dapat lak link nye)...pas 2 korang akan tersengih-sengih la sorang diri haha...(^_^) "what will my baby look like?" giler hape...time mula-mula aku jenguk page ni.. aku dok geleng kepala cakap tah pape je...boleh rosak kapla budak muda remaja lau percaya perkara sebegini ececehhh...pas tu aku pon cube la sikit...bler jadik je aku terus cakap "superb la..!!" aku cube la satu persatu...tak susah beb...siyes senang je...pastikan anda mengikut step by step yang dia bagi okay hehe..:p

nak tengok bakal-bakal wajah anak aku?? haha...(sori incik hasif, i jadik ober lak)

ok-ok....meh aku tunjuk satu persatu kay..

ade rupe sape neh? aku tak pandai nak teka...tapi yang pasti ini 
wajah pertama a.k.a 1st baby la yang timbul hehe..ni gurlgurl ok 

next >> boboy lak...cute tak?? ke hensom?? haha... yang ni pon aku 
tak tau ikot sape tah..

seterusnya gurlgurl jugak...muka agak tak keruan je yang neh...
err...tak pe la...yang penting still cute kui3..:p

alololohhhh...!! tomey-tomey..! boooolat sangat mukenye nape ekh??
walaupon pic mummy ngan daddy bertukar wajah, baby still cute..hihi
yang ni boboy ok...:p

last skali baby gurlgurl lak...
errkk..!! apesal lain semacam ekh? 
ha, ni disebabkan kedudukan daddy nye yang agak manja gitu
sebab itula, baby pon jadik berlainan...hehe

ok, cukup la itu je....ha...kat sini pon korang leh la tafsirkan sendirik...kalau pic tak betul sikit, wajah si baby itu serta merta akan berubah kan...hehe...yang penting kedudukan si mummy or si daddynye haruslah berada pandang tepat ke kamera...tiada pose tak menentu, tiada bentuk bertongkat dagu dan sebagainye...aku harap percubaan korang akan menjadik ekekeke...akan dapat baby-baby yang cute jugak ok...

sekian...salam percubaan buat korang..! :))

4 comments:

  1. haniada~ hehehe...itu ilusi semata-mata..tp sbb nk sonok2, layan la gak..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha...ini hanya cobaan...gurauan semata-mata....klu la rezki anak nnt smp cm ni Alhamdulillah hehehe...ramai tuh...:p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok