CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, December 21, 2010

sememangnye chantek


wallaweh.... ai evryone...hehe.. rsenye cm lame lak xsentuh tmpt ilham aku neh.. :p bkn sbb ape..keje bersilih ganti setiap mse rsenye.. byk xterhingga smp lupe dah tuk menulis kt sini...kali ni aku xde pe nak berkongsi...cuma aku nk story mory bout my life now kay... minggu ni je dah mcm2 ragam, mcm2 hal...mggu depan lak start catering kwen smula...aduhai...bler nk rest neh.. :B

ikutkan ati aku ni, aku xbpe nk je lagi carik keje...cukuplah ngn catering yg mak aku amik je kan...tp bler pk2 balik, aku nk jgk kumpul aset sndiri ngn bnyknye..lau ngn mak nnt dpt gak...tp xbyk...ahaha..tamak sgt aku neh hehe...dan2 mggu lepas aku g carik keje sekitar kwsan aku..banda Kuala Lipis..starting ngn hotel then aku terus carik bank plak... nk tau pe yg jadik?? aha..!! nnt next time aku ceter kay..seriusly aku teruja sgt2 ngn keje yg ditawarkan...tp wat mse skrg lom konpem lg aku rse aku nk rahasia lah dulu ekh...? hikhik

pas pade carik keje, aku terlibat ngn program ank angkat yg ade kt kg aku...lau nk tau, aku neh leh dikatakan aktiv la jgk ngn Persatuan Belia kt kwsan aku ni.. :p lg2 ble kg aku ni merupakan antara kg yg aktiv ngn aktvt2 yg berpaedah..sbb 2 aku ske sgt kt kg neh...bkn je sbb suasane kg, tp keharmonian kg ni la yg wat aku rse serba salah nk g jauh...ahaha...(yo yo o je aku neh) betoi la weh...aku xmain2 kot...hehe...baik belia or beliawanis, semua sgt2 ceria n happy bler ade program kt kg ni...kerjasama adalah tunjang utama kami.. n mggu lepas, aku ngn dorg smua dah cbe memeriahkan kedatangan org luar yg telah datang ke kg ni menerusi program homestay..budak2 semuanye yg terlibat...lepasan SPM n STPM...smua pakat release tension..hampir 3ari gak dorg kt kg neh...n rata2 dorg semua sonok...aku pn turut bgga sbb aku antara manusia yg cbe tuk memeriahkan program...(>_<)v

dalam tengah2 aku sbuk prog, aku selitkan aktvt aku ngn program pegi majlis kwen membe aku neh...kt sni aku nk bgtau korg >> she's really2 beautiful...sedap mata memandang...aisey....!! mmg cantek la..! huhu...dia yg lebih dikenali ngn panggilan Ecah ni aku kenal wktu sek rendah lagi..time 2 xsilap aku, aku darjah 3 ke darjah 4.. kecik2 lagi dah kene anta tuisyen tau huhu...bdknye dah la chantek...peramah lak 2..kt situlah aku kenal ngn dia.. waktu aku g majlis dia...serius ni...aku x bohong....xberkedip langsung mata aku dok memndang ciptaan Tuhan ni...ala2 mix tau muke dia...perfect la... klu dia wat kt umah, mmg tiap mse aku dok terjah nk berfoto ngn dia tau...silap lak time 2 dia wat kt dewan huhu...cuma sekeping dua je dapat aku berfoto.. sbb dia sgt2 chantek...aku nk gak post pic dia biar jadi kenang2an aku kt sini...(^_^)



ni pas akad nikah...kecik molek...anggun ngn bju kaler pink ni..


yg ni plak cm biase la kan...pas akad nikah msti ade acara batal air sembahyang...

haaaa...yg ni la yg chantek...putih bersih aku tgk dia tau..sama chantek, sama padan...mmg kena la ngn dia pakaian neh... cm princess tau... oppss..!! laa..lupa lak..nama pn dah raja sehari kan...sah2 la ala2 ank raja gitu...hihi.. semoga ikatan kalian berdua kekal ke anak cucu n hingga ke syurga...Amin..doa dari aku shabat mu dunia akhirat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok