CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, December 26, 2010

PlayStation (PS 2)

“abg Fahim....!! jap lg jgn lupa kay, kte main sme gme ni tau....mak anjang nk gak tunjuk bakat terpendam neh...” hakhakhak....laungan suara aku kt ank buah aku di satu petang...


Peciter lak kali ni? Aku mengalami masalah demam PS lak skrg...huhu...siaplah...!! satu mse nnt aku beli gak satu...latest edition pny ahaha...tp...tunggu aku nk kumpul harta dulu kay..buat sementara ni aku kene kongsi ngn anak buah dulu kihkih..(^_^) Mmg betul2 dpt release tension beb..aku sonok smp lupa dah ape2 msalah yg aku ade...:p


Bermula ngn game pertama:
“mak anjang nk yg cute2 pny gme...yg kanak2 pn xpe la...hehhe.. ha.....!! yg tuh..!!” skali game Barbie gak aku pilih huahahha...gme ni aku layan ngn baik pnye...disebabkan Barbie, so gme dia agak ngantuk gak lau layan lelama...xbpe ade saingan..hehehe...xsmp bpe kali gme ulang aku jd ponat lak melayan... “tuka game lak” :p

Game kedua:
“Madagaskar la Mak anjang.. ok gak neh...kali ni lawan ngn adik lak” aduhai...pe ingat mak anjang ni senang dikalahkan ke..? mentang2 aku xbpe sentuh mende neh dolu2...xpe2...layan je la kan... ahahaha....sampai satu tahap aku pn.... “lumba kete ade?” bab2 cm ni aku ske gak hehhe...skali di buatnye alasan CD rosak...huh..! frust aku tau.. “xmao la main neh...mak anjang nk yg lawan2...ade?? yg ni boboy pn leh main” kihkihkih..

Game ketiga:
“ceh...belagak mak anjang neh...ok...kte main gme gusti kay.. kte tgk spe menang ek” ha...!! sonok gak gme neh...aku ngn belagak skali lgi bersuara.. “eleh..xheran la..mak anjang bab2 gusti neh jgn memain...lg teror tau...cepat2...dah xsabo neh” ahahaha.... “ok...pilih pemain” Undertaker...xmao.. Kane..xmao.. The Rock xde...Stonkol pn xde... ha...!! “Triple H” ehehe..skali dah amik, aku pn cbe2 tgk skill dia dulu.. bgus..ade harapan leh menang..(yo yo o je)...tgh syok lawan2...huish..!! mata aku kene tutup ngn abg long... “arghh...!!! xaci...kalah dah mak anjang”...huhuhuhu

Game keempat:
“kte tuka lak kay.. td ade org kaco” alasan yg logik supaya aku xmalu dpn ank buah ahaha... “game FIFA lak la.. ha...yg neh biar mak anjang lawan ngn yg beso2 kay... abg fahim lawan ngn mak anjang” skali lagi aku diberi peluang tuk pilih pasukan pemain.. Real Madrid...cm best...tp xpe la.. hati aku melonjak2 nk Chelsea..tp msti ank buah aku amik...amik barcelona la...leh tlg mainkan tuk Messi ehehe...owh...myb MU...liver aku mmg xske..urmm.. “dah...conferm... mak anjang amik MU” (^_^) skali bler nk strt main je aku tgk..ank buah aku upanya amik Barcelona...aku ingat amik chelsea...xpe la..lain kali aku main yg chelsea pny...huhu...aku pn layan la ngn syoknye..xbpe teror...biasela permulaan...nk tau tang skill kt ne...pas bola jauh dekat kt ne, rembat lagi...huh..! hangin aku bler salah je..hihi..xpe2...last2 aku berjaya gak wat gol..hahah..bangga siot...!! (^o^)V

Kesimpulannye:
Cukupla 4 game je dulu tuk test lawan ngn korg..Aku akan beli gak mende neh satu mse nnt...siap la korg.. “mak anjang akan lebih teror pada korg satu mse nnt...!!!!” (^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok