CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, August 22, 2010

bosan nyerrr...~~

salam buat semua...=))

hari mggu ni sngat2 membosankan buatku...aduhai...xtau nk wat pe dah...pe yg leh aku wat skrg..heheh..menambah2 lg gadget2 dalam blog aku ni bg nmpak menarik sket...bkn untuk tatapan umum shj..tp juga untuk ketenangan mata aku ni nengok blog "MoMeNt of Mine" yg makin menarik neh..(biarla org nk kata perasan pn...jnji aku selesa) ^_^

ha...kali ni aku dah msukkan beberapa jenis pic n permainan yg menarik..nnt time2 aku bosan leh la aku layan mende alah neh hehehe..

4 da 1st gadget that i've found it is......."the Photo Cube Generator"....ianya sgt2 menarik bler aku tgok pergerakan pic dlm bntuk Cube cm neh..tenaaang je....so...bler dah cm neh aku dapatlah sedikit kepuasan untuk aku lebih slalu jengok blog neh...=p

2nd it about puzzle.. i try 2 make it this puzzle about 10x10 untuk nmpak lebih banyak n sukar...tp xde la susah sgt pown...tah2 ank buah aku yg bru msuk tekolah 2 pon leh wat hehehe...xpe2...next time aku wat 20x20 lak...baru mencabar kan...ok...utk yg neh aku ade taruk kat bhagian bawah skali aku pny blog...n cara nk main just click ok...selamat mencuba la ye...hehe..

so...dalam bulan2 pose cm neh...lg2 ujung mggu, ni je la yg aku leh wat...selain blog, fcebook n chatting aku tdo je la kot...haduuhh...bosan gak ek...nk kluar....skrg dah xde spe nk teman...wpun dekat...aku cuba sedaya upaya utk aku elakkan diri dari slalu kluar dgnnye lagi...aku pn bkn spe2 dah dalam diri dia melainkan kawan..so nk lebih2 cm dulu xde n mgkin xleh dah kot (means:...nk ajak keluar jenjalan sesuka ati lorh)...

xpe2...ape yang pntg aku kena happy...bkn tuk diri aku je...tp utk parents aku...klu dorg tau aku sedih2 cm neh...emm..sian dorg..aku xnk wat dorg rsau lagi...anwys..hpe i'll be a strong gurl utk aku terus hadapi mse2 akan datang..LIA...u can do it..!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok