CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Macam Menarik...Cube Tekan Sini...

Umur Aku di Sini

Daisypath Happy Birthday tickers

JuSt Wait...SaVe The DaTe...

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, August 23, 2010

SuDaH SaMPai MaSenYe....

salam Ramadhan, Salam pembuka bicara buat semua...^_^

Yeahh...!! dah smp msenye, waktunye aku memberikan link blog aku buat tatapan umum...yela sblm ni aku hny mke it secara privacy je...aku xperlu lagi utk sorok2 blog aku (wpun ade je org lain yg jmp n carinye) huhuhu...xpe aku xkisah... lgpun, dulu aku xbrp ade mse nk bukak slalu...tp sbb aku pk blog ni sgt menarik bg aku, so aku pk ape salahnye klu dikongsi bersama...

kepada yg baru menjejakkan kaki ke blog neh, meh aku crite serba sdikit pasal blog aku neh...blog neh aku x fokuskan kepada sesatu bahagian je...means dat, bkn ceritakan tntg diri aku je...entry2 yg ade kt sini aku watkan banyak pecahan n bhgiannye...ade tntg luahan perasaan (byk story tntg diri aku), song (lagu2 baru n juga yg diminati oleh aku), ikhtibar (cerita2 yg boleh memberi pengajaran kepada semua), bicara sejenak (maklumat n info yg berguna kepada aku dan juga semua), ragam allia (byk story tntg aku, ragam aku, perangai aku) dan sebagainye lagi boleh lah nengok kt label 2 ye....hushh...sbok nk crite byk2 lak heheh..

ok la...aku nk tdo lak..nnt aku smbung lg ye...salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik ni..Cube tengok